Bye bye Britney en voetetende visjes.. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Bye bye Britney en voetetende visjes.. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Bye bye Britney en voetetende visjes..

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

07 Maart 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo allemaal!
Hoe gaat het met jullie?

Wij hebben hier een heerlijk weekend gehad! Ik had vrijdag vrijgenomen, zodat we samen een dag lekker konden shoppen. Het weer was goed en we begonnen gelijk met de visjes :D Ik was de eerste die dag, dus de visjes waren erg hongerig. Zo vreemd! Het kietelt echt enorm, en ik had echt een stuk of 30 visjes op mn voeten. Ik heb foto's, maar die komen later omdat ik nu op mn werk ben.

Verder lekker geshopt, wat kleding gekocht en Chris ook. En.. we hebben eindelijk speakers! Het geluid van de laptop kan niet zo hard, en bij ons in huis wordt er regelmatig zo hard muziek geluisterd dat we onze eigen niet eens horen. Maar, nu niet meer! haha, we hoeven niet meer non-stop (en non-stop betekend echt letterlijk non-stop!!!) het nieuwe nummer van Britney Spears aan te horen! thank god!

Daarna wilden we graag uit eten. We hadden iets gevonden in Camden, maar we werden aan een tafel voor 8 personen gezet (waar we amper tussen kwamen en mensen moesten voor ons opstaan) en tien minuten later kwamen ze nog onze bestelling niet opnemen. Muziek en sfeer was er ook niet echt, dus besloten we te gaan. Toen kwamen we bij een super gezellig Japans restaurant aan, waar we een speciaal menu hadden met verschillende sushi's en andere japanse gerechten, heerlijk!!

Zaterdagavond zijn we voor het eerst echt uitgeweest, naar club EGG (een van de bekendste clubs in London). Dat zit maar een paar honderd meter bij ons vandaan, dus dat was makkelijk! De muziek was goed, de club was super en de hele avond was super! Het enige nadeel was de prijs van de alcohol. Het goedkoopste biertje was 5 pond, omgerekend.. 6,25 Euro!!! Niet zo gek dat iedereen daar al dronken naar binnen gaat.

Zondag lekker uitgeslapen, boodschappen gedaan en Chris moest werken 's avonds. Ik een beetje een overzicht gemaakt van wat we volgend weekend gaan doen, want dan komen Meta en Leonie :D:D dus daar heb ik super veel zin in!!

Kus en knuffel van Mij!

p.s.: ik ben echt trots op (neefje en nichtje) Arjan en Vera die hun CITO toets vet goed gemaakt hebben!!

• 07 Maart 2011 - 13:23

SaSx:

Veel plezier komend weekend!
    Kan Leonie d'r galajurk mee naar huis nemen zeker? ;-)
    xox