Nederland en Koninginnedag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Nederland en Koninginnedag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Nederland en Koninginnedag

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

20 April 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo allemaal!

Tijdje geleden alweer (A) ik stel het steeds uit. Maar nu een blog! Het weekend in Nederland was heerlijk, echt wat ik even nodig had.

Alleen de terugweg was een hel. Ik had een uur vertraging omdat er een passagier teveel in het vliegtuig bleek te zijn. Iemand had ingecheckt en daarna de boeking veranderd. Waardoor alle tickets opnieuw moesten worden gecheckt. Eenmaal in Londen een uur in de file gestaan, en uiteindelijk was ik maar een paar minuten eerder thuis dan Chris, die meer dan een uur later vloog en zijn vlucht is veel langer. Thuis waren de portugezen er nog steeds, en beschuldigden Chris er zelfs van een jas gestolen te hebben. Maar afgelopen zaterdag zijn ze dan toch eindelijk verhuisd. De hele ochtend zijn we bezig geweest met het huis schoonmaken (ik heb TWEE uur over de afwas gedaan, zo ongelooflijk smerig was het)

Een van de jongens slaapt nu steeds in de keuken. Hij heeft geen geld en de italiaanse meiden laten hem steeds binnen als wij al slapen. Toen we heb confronteerden deed hij super arrogant, alsof het ons probleem is dat hij geen geld heeft. Maar het blijft lastig om iemand echt op straat te zetten.

Maaar, afgelopen zaterdag bleek er ineens koninginnedag te zijn op trafalgar square! alles oranje, helaas het optreden van Boris net gemist en maar niet voor het optreden van de Corona's gebleven :P

En afgelopen zondag was de London Marathon!!! super gaaf, 42 kilometer route, het eind in het centrum. Chris moest werken (drukste dag van het jaar in de pub) en ik ging lekker (in shorts, want het was echt geweldig weer) naar de Marathon kijken. Ik stond op de brug op de laatste mijl, dus iedereen die voorbij kwam was al behoorlijk moe. Een aantal celebrities voorbij zien komen, waaronder Agyness Deyn (super model)en will young.

En nu zijn Chris en ik vooral aan het genieten van het prachtige weer, gister was het 30 graden in de zon!

Liefs en knuffels,

Nadine

• 21 April 2011 - 10:16

SaSx:

HAPPY EASTER!
    Enjoy the sun! Het lijkt wel zomer hè?
    Nog 'n weekje, dan gaan we naar Italië. Jullie veel plezier langs de route van W & K!
    Lieve groeten,
    SaSx en de rest