Royal Wedding - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Royal Wedding - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Royal Wedding

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

01 Mei 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi lieve allemaal!
Hoe gaat het met jullie?

Is er in Nederland nog een beetje aandacht besteed aan The Royal Wedding?

Hier was het gekkenhuis natuurlijk, mensen die een week van te voren gingen kamperen bij buckingham palace om de kus op t balkon te zien! De avond ervoor ben ik even rond gaan lopen daar, de sfeer was zo gaaf! Televisie stations van over de hele wereld allemaal met uitzicht op het paleis, 'The Mall' (de grote weg die naar buckingham palace toeloopt) was gewoon een soort festival terrein zoveel tenten stonden er.

Die avond samen met Chris naar het optreden van Diplo geweest (van de blackberry torch reclame die in de bios is en van het nummer C'mon met tiesto en busta rhymes). Super gaaf, de locatie ook, de KoKo. Als er ergens een band optreed dan is het daar (tenzij ze een heel stadium nodig hebben).

Maar een paar uurtjes slaap en toen richting The Royal Wedding! We wilden heel graag langs de route staan om ze live te kunnen zien. We hebben Maxima gezien, De koningin, Charles en Camilla, William en Harry, and last but not least Kate in haar prachtige jurk. Chris moest helaas werken voordat het paar weer terug over de route kwam. Gelukkig is het allemaal goed gegaan op een paar vluchtende paarden na. Bij de horseguards staan altijd twee paarden bij de ingang, maar een van de twee besloot er met zijn Guard vandoor te gaan! En voordat de hele stoet terug kwam, kwam er een paard zonder Guard in volle gallop voorbij sjeesen! Maar gelukkig geen terroristische aanslagen ofzo, zoals men(en ik) bang voor was. De hele ceremonie gevolgd via de radio, en daarna kwamen ze weer voorbij! (ik hoop dat ik nog ruimte over heb voor foto's!) Chris had gesmst dat ie voor die dag een hele speciale outfit aan moest, en zn haar omlaag moest doen (wat dus zelfs met 3/4 pot gel niet gelukt was :P). Dus ik wou daar graag heen om het te zien. Maar er waren zoooveeel mensen op trafalgar square dat het was afgesloten, en over een stuk wat normaal nog geen halve minuut lopen is, heb ik twee uur gedaan. Helemaal omgelopen en door mensen massa's heen.. Maar hij zag er wel heel schattig uit in zn outfit! Toen was ik precies op tijd om op trafalgar square op het grote scherm de kus op het balkon te zien :D en toen was de dag compleet!

Het weekend ervoor waren Mn ouders en mn zusje hier. Echt super leuke dagen gehad, en het voelde zo goed om aan hun te kunnen laten zien hoe mijn omgeving hier is! We zijn naar Greenwich geweest, waar de 0 meridiaan loopt, we hebben door East End gelopen, Alle toeristische attracties, en we zijn in de towerbridge geweest! En met eerste paasdag een echt paasontbijt (picknick) met een prachtig uitzicht op London!! Paps en Mams hebben nog The Passion of The Christ gezien, die gespeeld werd op Trafalgar Square, maar Leo, Chris en ik zijn toen even een piepkuiken gaan halen ;p

Ik hoop dat jullie een super koninginnedag en nacht hebben gehad!?!?!

Liefs,

Nadine

  • 01 Mei 2011 - 10:17

    Tim:

    Hoi Nadine,

    Vrijdagochtend was het op de markt behoorlijk stil omdat iedereen naar de bruiloft zat te kijken, mooie k-zooi!! Maar gelukkig was het smiddags een stuk drukker en is de dag toch nog goed gekomen. Zaterdag(koninginnedag) had ik een marktdag in Vinkeveen en daar hebben we erg goed verkocht. omdat Marjan met de kinderen een lang weekend in Duitsland is was Linda met me mee en dat was wel nodig ook! Zaterdagavond was ik echt helemaal rot, had me natuurlijk helemaal uit de naad gewerkt want moest donderdag en vrijdagavond bijvullen en ook nog de internetorders wegwerken. Dat waren een paar dagen van 18 uur werken.
    Maar nu is het zondag en doe ik lekker rustig aan, heb op mijn gemak ontbeten en ga zo nog wat rommelen op mijn dooie akkertje. Grasmaaien, haspel repareren, in huis 2 lampen repareren, hond uitlaten, enz.
    marjan komt maandag weer terug samen met Jelle. Arjan en zijn vriend Finn blijven nog in Duitsland tot komende zondag want dan brengen opa en oma ze weer thuis. In de herfstvakantie gaan ze dan naar Portugal naar de oma en opa van Finn.

    Geniet nog van je lekkere vrije zondag en doe de Grusse aan Chris.

    XXX Tim.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Nadine

Actief sinds 17 Aug. 2009
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 22959

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 19 Mei 2014

Uitwisseling naar Singapore

27 December 2010 - 18 Juni 2011

Groot Brittanië

17 November 2009 - 01 April 2009

Walkabout

Landen bezocht: