Zon, regen en gewonnen konijnen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Zon, regen en gewonnen konijnen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Zon, regen en gewonnen konijnen

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

08 Juni 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi allemaal!
Een van de laatste blogs alweer! vandaag is mn laatste dag op werk, vanmiddag ga ik wat eten met collega's, en daarna met Chris zijn collega's uit.

Vorige week was het echt super weer, zaterdag heb ik heerlijk in Hydepark gelegen terwijl Chris aan het werk was (en verbrand, ondanks dat ik me honderd keer heb ingesmeerd met factor 20). 'S avonds gingen we naar de kermis, heb ik een knuffelkonijn gewonnen met schieten, en bleek de kermis om 8 uur dicht te gaan. Toen zijn we uitgeweest met een collega van Chris.

Zondag zou Regentstreet (een van de grote winkelstraten) afgesloten zijn voor een spaans festival, maar het weer was heel erg slecht en uiteindelijk ben ik maar lekker binnen gebleven.
Die avond zijn we naar 'X-men First class' geweest, in een bioscoop met echt een gigantisch scherm, nog groter dan het imax scherm in Pathe Amsterdam Arena.

Vanochtend was het wel een heerlijke gedachte dat ik voorlopig niet meer voor chris mn bed uit hoef! Maar het is wel een heel vreemd idee dat ik hier niet meer terug kom. Donderdagavond vliegen we richting Nederland voor het familieweekend, vrijdagochtend gaan we een appartement in Amstelveen bekijken, maandagavond weer richting Londen met de bus (lekker weer in het midden van de nacht de bus uit om door de douane heen te gaan) Dan hebben we hier nog een paar dagen om van Londen te genieten, en dan de 18e 's avonds weer met de bus richting Amsterdam! Ik heb voor dezelfde avond kaartjes gewonnen voor de BBC soundclash (verschillende dj's die het tegen elkaar opnemen), dus hopelijk hebben we net voor de bus vertrekt nog wat tijd om er wat van mee te maken.

Is het wel een beetje mooi weer in Nederland?

Liefs,

Nadine

  • 08 Juni 2011 - 12:39

    Arjan :

    hey Nadine

    heb je het heen en weer ofzo
    heb je ook zin in familieweekeind
    het weer hier stelt niet veel voor, beetje veel regen
    fijne reis terug
    en tot vrijdag
    groetjes

  • 08 Juni 2011 - 12:41

    SaSx:

    Hi Nadine,

    Geniet er nog even met volle teugen, maar óók in volle aandacht van hoor!
    Take your time to say goodbye....

    Lieve groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Nadine

Actief sinds 17 Aug. 2009
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 22965

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 19 Mei 2014

Uitwisseling naar Singapore

27 December 2010 - 18 Juni 2011

Groot Brittanië

17 November 2009 - 01 April 2009

Walkabout

Landen bezocht: