Pirates en de Brighton Pier - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Pirates en de Brighton Pier - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Pirates en de Brighton Pier

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

26 Mei 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

hallo allemaal,
hoe gaat het met jullie?
Lekker vakantie gehad of andere dingen gedaan?

Het is inmiddels al 25 dagen geleden dat ik iets gepost heb, oeps! Maar ja, nu in ieder geval. Afgelopen vrijdag zijn we naar Brighton geweest, bekend van de pier met een giga kermis erop inclusief achtbanen, booster, wildwaterbaan. Super vet dus! Het was ook heerlijk om bij de zee te zijn, dat was al een hele tijd geleden! Het was wel een beetje te koud om te zwemmen, en het strand bij de pier is meer steen dan zand.

Een paar weken geleden zijn we naar de premiere van Pirates of the Caribean - on stranger tides geweest. We hebben Johnny Depp, Penelope Cruz en de rest van de cast live gezien! super gaaf :D:D en Jessica Lowndes (adrianna in 90210) waar ik ook groot fan van ben.

Voor de rest hebben we nog een keer gebarbecued (hm, hoe schrijf je dat ook alweer? Mn nederlands gaat er niet echt op vooruit hier) En begint het einde al in zicht te komen. Heel vreemd.. En dan hard op zoek naar een kamer in Amsterdam!
Maar eerst nog twee weekjes werken, een familieweekend en dan nog een week londen/andere steden in de UK.

Zaterdag moet Chris de hele dag werken, dus wil ik eigenlijk zelf op ontdekkingstocht, en misschien naar Cambridge of een ander plaatsje in de provincie Kent. Alex, een Nederlands meisje waar ik mee smaen werk zei dat dat de twee plaatsen zijn die het leukste zijn (behalve de grootste steden, want die wil Chris natuurlijk ook zien)

Groetjes en knuffels!!
Nadine

• 26 Mei 2011 - 14:44

SaSx:

Geniet er nog even van met elkaar! Een nieuwe studie beginnen en wonen in 'our own capital', is ook weer 'n prachtige ervaring toch?!
    Ik ga maandag m'n eerste warming-up geven...., brrr, vind 't doodeng hoor.
    Groetjes vanuit V'veen
    en tot ziens in ons kikkerlandje!
    xox

• 26 Mei 2011 - 18:46

Marjan En Arjan:

Hoi Nadine en Chris,

Leuk weer eens wat van jullie te horen.
    We dachten al dat jullie ons vergeten waren.
    Arjan vind het onwijs gaaf dat jullie bij de Premiere van Pirates of the Caribean- on Stranger tides zijn geweest dat zou hij ook wel willen.

We verheugen ons net als jullie weer zeer op het familie weekend. Gezellig met zijn allen koken etc leuk leuk.

Het is hier vandaag erg winderig en nu regent het ook nog keihard.
    Ik hoop dat het morgen op de markt een beetje beter is. Maar dat zien we morgen dan wel weer.
    Nu gaan we even een bakkie doen.

Groetjes en dikke zoenen .

De sokkies.