Home - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Home - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Home

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

20 Juni 2011 | Nederland, Amstelveen

Hoi allemaal!
Een laatste berichtje op mn blog. Inmiddels ben ik weer thuis, we hebben een super laatste week gehad, ondanks ongelooflijk slecht weer. We zijn nog naar de British Library geweest (O.A. Originele boek van Jane Eyre gezien en het eerste gedrukte boek ooit, de Gutenberg bijbel)en hebben vooral veel in de stad rondgelopen en gewinkeld.

Ook nog lekker geluncht met mijn collega's, en een paar keer uit geweest met collega's van Chris.

Nog heerlijk bij de pizzahut gegeten, in chinatown rond gelopen en op de camden (stable)markets. En heeeel erg veel opgeruimd. Ik wist niet dat we zo veel spullen hadden! Twee giga koffers vol, plus nog twee grote winkeltassen erbij.

Toen was de laatste dag alweer aangebroken. De huisbaas kwam veel te laat om het appartement te checken, dus wij hebben super lang moeten wachten, en daarna met al onze spullen de metro in. Om er achter te komen dat ze maar op een paar metro stations in Londen liften hebben (en natuurlijk niet degene waar wij moesten zijn) Dus we moesten alle tassen trappen op en af slepen.
Toen hebben we de tassen gedumpt, en zijn we terug de stad ingegaan.

's avonds de bus in, met de ferry richting calais, en van daar verder naar Antwerpen, Eindhoven, Utrecht en uiteindelijk Amsterdam! Een super lange reis met weinig ruimte (de hele bus zat vol) en weinig slaap. Maar we zijn er nu!

Heel erg bedankt voor het volgen van mijn blog allemaal!

Liefs,

Nadine

• 20 Juni 2011 - 11:26

SaSx:

Welcome home!

Heel veel succes met alle voorbereidingen gewenst!
    En ook nog even lekker nagenieten natuurlijk. Weer een rugzakje met ervaringen rijker!

Liefs vanuit V'veen!

• 20 Juni 2011 - 12:53

Tim Sokkie:

Welkom back in the real world!!

See you soon,

Tim.