Ripley's en weekend met Meta en Leonie! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Ripley's en weekend met Meta en Leonie! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Ripley's en weekend met Meta en Leonie!

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

16 Maart 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo allemaal!
Bedankt voor de cadeautjes die jullie aan Leonie hebben meegegeven :D echt heel lief en leuk!

Woensdagavond waren Chris en ik naar Ripley's 'believe it or not', een museum op picadilly circus. Echt heel gaaf, ze hebben daar super vreemde dingen. Allemaal (opgezette) dieren met twee hoofden, of teveel poten enzo. Een mini bezet met swarovski diamanten, een vis met vacht, de langste en de kleinste man ooit. (langste ongeveer 2.70m, kortste 40 cm) Een spiegeldoolhof (echt heel komisch) en vele andere rariteiten.

Zaterdag ochtend kwamen Leonie en Meta aan :D het was super mooi weer. ik ging eerst het huis laten zien, daarna zijn we naar de camden markets gegaan (veel geshopt!),bij Starbucks koffie gedronken en daarna naar Oxford Street, Harrods, Fish and Chips eten en daarna een poging om richting de London Eye te komen. Maar vanalles was afgezet, dus we moesten echt ver lopen. De London Eye was echt super! Chris was klaar met werken, dus die kon ook mee, en het was al donker, dus super veel mooie lichtjes overal. Daarna zijn we naar de Big ben en Picadilly circus gegaan, en hebben we heerlijk gegeten.

Zondag begon in de stromende regen, de bus ging niet richting Buckingham Palace dus we moesten uiteindelijk naar de metro lopen, en toen we Meta en Leonie eenmaal hadden gevonden bleek dat we aan de verkeerde kant stonden, want we konden helemaal (!!!!!!) niks van de wisseling van de wacht zien. Beetje jammer dus. We gingen opwarmen in Starbucks (arme Leo en Meta hadden geen paraplu) waar de Parade van de St.Patricksday langskwam. Dus vanuit de starbucks hebben we een hele hoop kunnen zien.
Toen werd het gelukkig droog, zijn we naar Hamley's geweest (Chris en ik hebben Monopoly City gehad van Meta, echt super vet!) Daarna naar St pauls cathedral en de London Bridge. Toen was het helaas alweer tijd voor Meta en Leonie om te gaan.

Liefs,

Nadine

• 16 Maart 2011 - 13:34

SaSx:

Gelukkig biedt een bak koffie overal ter wereld troost ;-) Singin' and dancin' in the rain can be nice too!
    Fijn dat jullie het zo gezellig gehad hebben met Meta & Leonie.
    Heb 't goed & enjoy springtime!