Met zonder jas.. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Met zonder jas.. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Met zonder jas..

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

18 Februari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo allemaal!
weer een berichtje uit Londen :)
Zaterdag waren we lekker de stad in gegaan. Heerlijk weer, dus lekker zonder jas! Door oxfordstreet gelopen, en even bij Hamleys gekeken wie ze in plaats van mij hadden aangenomen (maar die was er kennelijk niet) toen we erachter kwamen dat we de huur nog moesten betalen (A), dus toen gingen we via Trafalgar square (dat helemaal vol was met egyptenaren die feest aan t vieren waren) met de bus terug en toen moest Chris alweer werken.

Zondag de helft van valentijn gevierd (mijn helft :P), omdat Chris vorig jaar zo lief was om pizza als ontbijt op bed te verzorgen, had ik besloten om dat dit jaar te doen als verassing. Ook had ik een shirt voor m gekocht wat ie heel graag wou hebben. Maandag moest Chris namelijk de hele dag werken, dus was het niet echt valentijn. Dinsdag was ie een paar minuten eerder van werk weggegaan, en toen ik thuis kwam stond de hele kamer vol met waxinelichtjes. Hij had een beker van Starbucks voor me gekocht, een lieve kaart en een roosje van chocola (waar hij zelf natuurlijk wel een stukje van wilde hebben :P).
Helaas regende het die avond, dus zijn we de volgende dag ('s avonds) naar een park gelopen, waar je echt suuuper uitzicht hebt over de stad. (er staat een foto bij mn vorige blog, ik moet even kijken of ik die kan verplaatsen).

Chris werkt vandaag weer de hele dag, maar hij heeft het HELE weekend vrij :D dus morgenochtend gaan we naar het wisselen van de wacht bij Buckinghampalace, en vast nog meer leuke dingen.

Oja, zou ik het bijna vergeten! Woensdag liep ik uit mn werk, zie ik Robert Pattinson (Van o.a. 'Twilight' en 'Remember me' (wat inmiddels een van mn favoriete films is, echt een aanrader, een hele mooie dramafilm met Pierce Brosnan))
die bezig is met een fotoshoot!! Ik kon helaas niet dichtbij komen omdat er grote trailers voor stonden, maar ik ben er vrij zeker van dat t m was :)

Xx en groetjes Nadine

P.s.: hoe was de afgelopen week in NL (of frankrijk ;)) verjaardagen, skieen, spullen verhuizen en alles?

  • 18 Februari 2011 - 16:35

    Jilke:

    Helloooo !

    Aah, super zeg.. 'Gewoon' door je woonplaats lopen en dan allemaal geweldig dingen zien een meemaken :) !
    En lieeef, jullie Valentijn ^_^ !

    *Googlet op Robbert Pattinson :P
    Oooh, die.. Die iedereen zo hot vindt.

    Geniet van jullie vrije weekend!
    Liefs xx

  • 18 Februari 2011 - 18:31

    SaSx & De Rest:

    Zo lovebirds.... ;-)
    Hier af en toe ook een lentedag tussendoor, genieten hè?
    't Is nu voorjaarsvakantie, dus even geen werk en school. Het sporten en m'n opleiding gaan wel door, maar da's geen straf :-)
    Have a great weekend together!
    xox

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Nadine

Actief sinds 17 Aug. 2009
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 22957

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 19 Mei 2014

Uitwisseling naar Singapore

27 December 2010 - 18 Juni 2011

Groot Brittanië

17 November 2009 - 01 April 2009

Walkabout

Landen bezocht: