Nieuwe baan :D - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Nieuwe baan :D - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Nieuwe baan :D

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

28 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hiya!
Ik heb een baantje gevonden! Dinsdag middag werd ik gebeld, en ik kon woensdag ochtend gelijk beginnen :) ik doe research voor een pensioen website. Nu houd dat vooral in dat ik naar bedrijven in de UK bel en vraag of we hun gegevens correct hebben. Later moet ik ook naar Nederlandse bedrijven bellen en via internet gegevens opzoeken. Ik werk van 9 tot 5, dus dat is zeker oke :)

Helaas werkt Chris deze week avondshifts, begint om 5u en is om half twaalf klaar. Dus deze week was dat niet zo leuk. Helaas moet ie ook in het weekend werken.

Maar over een paar weken hebben we wat meer geld, en kunnen we alle attracties af! London Eye, de dierentuin, Ripley's museum op picadilly square en London Aquarium staan onder andere op het programma.

Hoe gaat alles in Nederland?

Xx en groetjes Nadine!


  • 28 Januari 2011 - 20:35

    SaSx:

    Way to go girrrrrl!
    Life is all about priorities: des te meer genieten jullie straks van alle leuke dingen en elkaar! Zet 'm op!

  • 31 Januari 2011 - 13:04

    Marjan En De Andere :

    hoi wereldreizigers,
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan Nadine, Fijn dat je wat gevonden hebt.
    Tja en jammer dat Chris avondshift heeft maar ik denk dat jullie dat ook wel verwacht hadden, in zijn Job kan dat bijna niet anders. Maar is toch ook wel weer lekker dan kan je eventueel ook nog wat gaan doen wat Chris niet leuk vindt en andersom.
    Je hoeft ook niet de hele dag op elkaars lip te zitten toch????
    Geniet van de ervaringen die jullie opdoen.

    Groetjes de Sokkie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Nadine

Actief sinds 17 Aug. 2009
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 22934

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 19 Mei 2014

Uitwisseling naar Singapore

27 December 2010 - 18 Juni 2011

Groot Brittanië

17 November 2009 - 01 April 2009

Walkabout

Landen bezocht: