Lente :D - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Lente :D - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Lente :D

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

04 Februari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Oke, officieel nog niet, en de temperaturen zijn er nog niet helemaal naar, maar ik heb vanochtend de eerste bloesem gezien :D Gister was het heeerlijk zonnig (het liefst had ik in mijn pauze op een terras gezeten met mn kop in de zon (misschien met een biertje op het leidseplein :P))

Mn winterjas heb ik helaas nog wel nodig, maar ik verheug me echt op de lente en de zomer. Alles is hier zo grauw en grijs!

Dat vond ik wel leuk om even te melden in mn pauze :)

Deze week is super snel gegaan, het werk is saai maar goed te doen en de collega's zijn erg leuk. Zondag heeft Chris ook helemaal vrij, en dan zijn we van plan om naar Greenwich te gaan (waar de meridiaan door heen loopt)

Begint het in Nederland al een beetje lente te worden?

Xx en groetjes!

  • 05 Februari 2011 - 18:53

    Dre En Lin:

    Hey wereldreizigers,

    Leuk om jullie verslagen te lezen, wij verlangen hier ook super naar de lente hoor. Het waait hard hier maar het is niet koud. Volgende week wordt het allemaal weer wat beterder.

    Groetjes aan Chris en ...have fun girl!!!

    Liefs, Dre en Lin

  • 06 Februari 2011 - 11:10

    Jilke:

    Dear Nadine (&Chris) ,

    Wauw, wat super om te lezen dat het allemaal zo snel is gegaan (een appartementje) en baantjes !
    Hard werken betekend idd dat je er over een tijdje van kan genieten! Dat is het vast waard :D!

    Hier waait het hááárd, maar het weer is zacht (gisteren 12 graden!) Ik hoop dat de sneeuw en kou weg blijft!
    Van mij mag de lente ook wel beginnen <3 !

    Bevalt het samenwonen/samen zijn goed ?

    Enjoy Greenwich today !
    Lots of love,
    Jilke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Nadine

Actief sinds 17 Aug. 2009
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 22966

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 19 Mei 2014

Uitwisseling naar Singapore

27 December 2010 - 18 Juni 2011

Groot Brittanië

17 November 2009 - 01 April 2009

Walkabout

Landen bezocht: