Hooi :) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Hooi :) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Hooi :)

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

21 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi allemaal!

weer even een berichtje uit Londen :) Chris is begonnen met zn baantje en het bevalt erg goed! Hij werkt maandag-vrijdag 11 tot 5 en Zaterdag avond.

Vandaag heb ik mijn afspraak om mn national insurance number te krijgen. We hadden het begin januari al aangevraagd, maar kennelijk hebben ze het erg druk.

Vrijdag had ik mn meeloopdag en werd ik aangenomen. Maandag begon ik met de training. Helaas was het niet alleen maar gezellig met buschaffeurs praten, maar hard doorlopen en winkel in en winkel uit om mensen lid te maken van het rode kruis. Ik hoefde nog niet te verkopen, maar mn trainster had gezegd dat als ik iemand het verhaal vertelde en een leuk gesprek had, dat het dan mijn 'sale' mocht zijn. Waar ze vervolgens niks meer over zij en zich ook niet aan hield. Het werk op zich was heel leuk, maar het duurde voor mij al een uur om bij het bedrijf te komen en de uren daar waren ook al behoorlijk lang. Dinsdag was ik al behoorlijk moe (ook omdat 1 van onze huisgenoten in een club werkt, en geen sleutel heeft en dus gewoon op de bel drukt) 's ochtends moest ik om half 7 de deur uit, en ik was 's avonds pas om 8u thuis. Woensdag was ik al zo moe dat ik gewoon de energie niet meer kon opbrengen om over enthousiast met mensen te praten en dus besloot ik om er mee te stoppen. Onderweg naar huis in de metro viel ik al in slaap, en de rest van de middag heb ik geslapen.

Maar gister en vandaag ben ik weer hard opzoek naar een baantje, ik had gister al een interview bij een uitzendbureau waar ze binnekort openingen hebben voor 'Dutch-Speakers'

Hoe gaat alles in Nederland?

Nu snel mn national insurance number halen!

Xx en groetjes Nadine!

  • 21 Januari 2011 - 20:58

    SaSx:

    Hi Nadine,

    Zet er 'n groot rood kruis doorheen en begin opnieuw, meis. Show them what you're made of!
    Hopelijk mag Chris alle 'tips' zelf houden! ;-)

  • 22 Januari 2011 - 10:43

    Timsok:

    Hoi Nadine,

    Idee om de deurbel te saboteren?? Als je tips nodig hebt............laat het even weten. Jammer dat je baantje je niet beviel, maar gelukkig verdient Chris inmiddels veel gewicht(ponden). Zal wel een heel gesjouw zijn aan het einde van de week of maand.

    Hier is het gewoon fris en guur, je mist qua weer niets hier.

    Goed zoeken en gij zult vinden, er zal heus wel werk zijn in de buurt. Pizzas bezorgen of in de bediening van een restaurant..................levert ook fooien op!! Maakt niet uit wat je doet, als je het maar leuk vind, dan wordt je er vanzelf goed in.

    Veel plezier van het weekend!!

    Tim.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Nadine

Actief sinds 17 Aug. 2009
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 22956

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 19 Mei 2014

Uitwisseling naar Singapore

27 December 2010 - 18 Juni 2011

Groot Brittanië

17 November 2009 - 01 April 2009

Walkabout

Landen bezocht: