Baantjes gevonden :D - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Baantjes gevonden :D - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Baantjes gevonden :D

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

16 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi hoi allemaal!
Hier een berichtje vanuit het (vandaag zonnige) Londen! Vorige week zondag hadden we pas echt een zonnige dag, en konden we bijna zonder jas over straat. We zijn helemaal naar het centrum gelopen, een stuk langs de Thames en naar Trafalgar square. De hele week ervoor waren we al bezig geweest met een baan proberen te krijgen. Chris is talloze bars en restaurants afgeweest, en ik heb denk ik wel honderd keer gereageerd op advertenties van een banensite.

We liepen van de Thames naar Trafalgar, toen we bij een bar zagen dat ze om 'staff' vroegen. Chris wilde niet, maar ik heb hem toch maar met zn cv naar binnen gestuurd om het te proberen. 3 kwartier later komt ie pas weer naar buiten en had ie een proefdag voor afgelopen dinsdag geregeld! De proefdag ging goed, en nu kan hij vanaf maandag aan de slag!

Bij mij ging het helaas iets anders, ik had op zoveel gereageerd en kreeg regelmatig telefoontjes van: we zijn geinteresseerd bladibla, we gaan je cv doorsturen naar onze klant en bellen je vanmiddag terug.... niks dus.

Leonie had een jurk gezien van French Connection, die in NL niet meer te krijgen was. Dus ik hier naar de winkel, uitverkocht. Uiteindelijk een paar winkels gebeld en de jurk gevonden! Dus Leonie heeft een mooie jurk voor haar gala :D onderweg terug kreeg ik een telefoontje, weer een reactie, interview op vrijdag! En een dag later zelf een interview op donderdag!

Donderdag kom ik bij het gebouw aan, ga naar binnen, lijkt het wel een soort fabriek van sollicitatiegesprekken! Er zitten meerdere sales en marketing bureau's en er zaten minstens twintig mensen te wachten op een sollicitatie gesprek! Dus ik super zenuwachtig naar binnen, heel leuk gesprek gehad met een Australische vrouw en die heeft mij met nog iemand uitgekozen voor de testdag (uit een hele stapel met interviews die ze al gehad had) Eergister de testdag, met haar meekijken hoe ze in een kantine van de buschaffeurs mensen inschreef voor het Rode kruis. Ik kreeg vragen die ik moest beantwoorden en lijstjes die ik moest maken. Ze vertelde dat er vijf mensen waren die die dag een testdag hadden, en dat ze er een of twee uit zouden zoeken om er te werken. Na een heele lange dag nog het laatste interview, en ik ben aangenomen!!! :D Maandag begin ik met de training. Ik moet er om half 8 's ochtends zijn (Chris begint pas om 11u, dus ik hoop dat hij nog wat kan slapen als ik weg ben) dus om 6u op ofzo!

Gister zijn we even musea wezen kijken (een paar zijn er gratis!) en vandaag gaan we naar het Arsenal stadium waar we vlakbij wonen!

Hoe gaat het met jullie allemaal? Is het nog koud in NL?

Xx en groetjes Nadine!!

  • 16 Januari 2011 - 12:27

    SaSx En De Rest:

    Congrats to you both!
    Wat ga je precies doen Nadine?
    Break a leg and have fun!
    (Zacht maar somber weertje hier op 't moment)

  • 17 Januari 2011 - 12:55

    Leonie:

    Enn hoe was het???
    heeft chris al gekookt, de was gedaan, opgeruimd en schoongemaakt?
    heel veel succes nog!
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Nadine

Actief sinds 17 Aug. 2009
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 22960

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 19 Mei 2014

Uitwisseling naar Singapore

27 December 2010 - 18 Juni 2011

Groot Brittanië

17 November 2009 - 01 April 2009

Walkabout

Landen bezocht: