druk druk druk - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu druk druk druk - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

druk druk druk

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

07 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

hoi allemaal!
Ik heb maar weer even de tijd genomen om wat te schrijven :) chris is nu wat barren langs om zijn cv af te geven, en ik schrijf me vooral online in op zo'n beetje alles wat eenigzins aansluit op wat ik kan/wil. We zijn al bij een paar uitzendbureau's langs geweest (3 januari was alles nog dicht, en zelfs de 4e was niet alles open) Er is nu nog 1 uitzendbureau waar ik heen wil, en de rest doe ik online.

De kamer die we hebben bevalt goed, het samenwonen is nog wel een beetje vreemd :P vooral ik heb mn rust nog een beetje nodig in de ochtend en het is heel vreemd dat er nu altijd iemand bij is met ontbijt en alles. Ook ben ik bijvoorbeeld niet gewend om 's ochtends in de keuken te eten, dus na een ochtend hebben we dat maar veranderd. In de kamer is gelukkig genoeg ruimte voor alles. De keuken is vaak een zooi (wij zijn de enige die een beetje normaal opruimen en schoonmaken enzo, en roken in het huis vinden de anderen ook niet erg) op het schoonmaken na zijn de huisgenoten best wel relaxed. Er is een franse jongen, Luc(die komen we nog het meeste tegen), die studeert volgens mij, en er zijn twee italianen en twee portugezen (allemaal homo en erg grappig :P) laatst vroeg een van hen, Diogo, of ik bij hem kon zien dat ie make-up op had.

Gister waren Chris en ik alweer een jaar samen. De eerste dag dat we lekker uitgeslapen hebben, daarna hebben we de speciale 'stadsfietsen' die ze hier hebben, opgezocht en zijn we met gevaar voor eigen leven naar het centrum gefietst. Aan het links fietsen was ik snel gewend, maar dan heb je ook nog in ene één richtingsverkeer en busbanen waar je wel of niet op mag fietsen (dat weet ik nog steeds niet) En die fiets is zo zwaar dat we niet zo goed met het verkeer mee konden komen. Eindelijk in het centrum aangekomen wilden we naar de kermis, die niet meer te vinden was omdat eergister kennelijk de laatste dag was -.-' We wilden het park in fietsen, maar er was een trap met een grote plas eronder. Ik ging langs het trappetje, en probeerde zo snel mogelijk door de plas te komen. Maar de drempel aan de andere kant was te hoog en als reflex zette ik beide voeten *plons* in het water. Dus de rest van de avond had ik koude voeten. We hebben toen een restaurant opgezocht, waar we heerlijke pizza hebben gegeten, met een nog lekkerder toetje (cookiedough met ijs) om te delen. Daarna zijn we door Chinatown heengelopen en toen met de bus richting Camden town (waar we vlakbij wonen) naar de film 'Love & other drugs', die echt super was!

Ik hoop dat het me lukt om wat foto's van het appartement bij te voegen! Later komen ze ook op hyves en Facebook.

Xx! Nadine

  • 07 Januari 2011 - 11:35

    Sasja:

    Hi Nadine!

    Cold feet, warm hearts! ;-)
    Leuk om van je te lezen.
    Heel veel succes met solliciteren, hopelijk kunnen jullie gauw aan de slag. Good luck! Go for it!
    xox

  • 08 Januari 2011 - 09:40

    Bert:

    Hoi Nadine,

    Leuk verslag en leuke foto's.

    En mocht je de fles rode wijn kwijt zijn, dan staat die op je kledingkast. (Zelfs op afstand helpen we jullie als je iets niet kan vinden.) ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Nadine

Actief sinds 17 Aug. 2009
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 22932

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 19 Mei 2014

Uitwisseling naar Singapore

27 December 2010 - 18 Juni 2011

Groot Brittanië

17 November 2009 - 01 April 2009

Walkabout

Landen bezocht: