Happy New Year!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Happy New Year!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Happy New Year!!

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

01 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi allemaal!
Gelukkig nieuwjaar :D:D
De eerste dagen hier waren super, we hebben een kamer gevonden in een appartementje niet ver van het centrum waar ook andere buitenlanders zitten. Daar verhuizen we morgen heen. Met Jennifer, Yvette en Chris en Daniel hebben we de laatste paar dagen lekker alle toeristische attracties bekeken zoals de London eye, Big ben, westminster abbey, Tower bridge, tower hill, Oxford street, picadilly circus en de parken met honderden eekhoorntjes!

Gisteravond zijn we rond 10u richting London eye gegaan, wat al veeel te druk was dus de metro stopte er niet meer. We zijn een halte verder gegaan, en na heel ver lopen kwamen we eindelijk bij het water aan. Wat wel opvalt is dat er ongeloooooflijk veel mensen zijn, maar de organisatie is zo goed dat je er niet eens last van hebt! Wij hadden een prachtig uitzicht op het vuurwerk bij de London eye, en een prachtige start van het nieuwe jaar!

Helaas hebben we niks gewonnen in de loterij, maar we gaan vandaag naar Buckingham palace en de sleutel van het appartement dus het belooft een leuke dag te worden.

Is het nog wit daar? Hier is het nl een stuk warmer dan thuis! Terwijl iedereen hier bibberend rondloopt lopen wij met onze jas open :P

Groetjes!

• 01 Januari 2011 - 20:12

SaSx & De Rest:

Maak er wat moois van, succes!

• 03 Januari 2011 - 13:17

Marjan Sokkie :

Hoi Nadine en Chris en de rest natuurlijk ook,
    Wij wensen jullie ook alle goeds voor 2011 dat het voor jullie maar een gezond en gelukkig nieuwjaar mag worden waarin al jullie wensen en verwachtingen uit mogen komen.
    We zagen op tv alle vuurwerk uitspattingen uit de wereld van 12 uur 1-1-11 en toen moest ik bij het vuurwerk uit Londen direct aan jullie denken, het was vast erg mooi ?
    Super dat jullie een appartementje hebben.
    Geniet van alles wat jullie meemaken we vinden het weer erg leuk om jullie reisverslag te volgen.

Liebe grusse De Sokkies

• 03 Januari 2011 - 23:27

Nadine:

Dank jullie wel!
    We hopen dat jullie ook een leuke jaarwisseling hebben gehad?
    Ik denk dat je om 12u niet het vuurwerk van dit jaar hebt gezien dan, aangezien het hier pas een uur later 2011 werd ;p
    Xx en groetjes aan je jongens!

• 04 Januari 2011 - 08:54

Moniquevanstipriaan:

Hoi Nadine en Chris
    De beste wensen voor 2011!!
    Leuk dat jullie een apppartementje hebben gevonden.
    Veel liefs Gerrald Monique en Sharin

ps.we blijven jullie volgen via reisverslagen,dat is leuk om te lezen,hoe het met jullie gaat