Regen, Regen, Regen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Regen, Regen, Regen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Regen, Regen, Regen

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

24 Januari 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hoi hoi!
lang geleden, maar toch weer een snel berichtje:)In auckland met de whale watching tour heb ik Pinguins, Walvissen en heeel veel dolfijnen gezien! Dat was echt super vet.

Daarna ben ik naar Rotorua gegaan, waar stomend water normaal is in het park, en ze ook niet opkijken van kokende modder. Echt vreemd om te zien!

Na rotorua ben ik naar Lake Taupo gegaan, waar ik voor het eerst gekampeerd heb(bij een hostel, want de gratis kampeerplaatsen blijken niet echt binnen handbereik als je geen auto hebt) Groot succes, aangezien ik nacht 1 al wakker werd omdat mn slaapzak nat was, en mn tent lekte. dus ik heb al mn spullen in plastic tassen gestopt en ben verder gaan slapen aangezien het de hele dag alleen maar geregend heeft!
Ik ben trouwens nog wel even naar het meer geweest met mn regenjas aan (mn broek zag er daarna uit of ik erin gezwommen had) en met mn voeten in het hete(!) water gestaan.

Nu zit ik in Wellington, ik heb in de bus een Fins meisje ontmoet, en daar ben ik mee uitgegaan. Toen hebben we locals ontmoet, die ons gister de hele stad hebben laten zien, en de lookouts in de bergen! (en 'savonds alle clubs :D)

Groetjes en kusjes!

• 24 Januari 2010 - 09:53

SaSx En De Rest:

Keep singin' and dancin'...
    ...in the rain!!!!

***hier sneeuwt het***

Liefs van ons!

• 28 Januari 2010 - 09:48

Jenniii:

AHHHH daar ga ik ook allemaal naar toe!!!! als je iets tegenkomt (en volgens mij doe je dat alleen maar..:p) wil je dan even onthouden wat we echt niet kunnen missen in Nieuw-zeeland? dan volg ik jou voetsporen.
    Kus!