Skyjumping!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Skyjumping!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Skyjumping!!

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

16 Januari 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

hallo allemaal!
het eerste bericht vanuit nieuw-zeeland!
Gisternacht aangekomen, kon gelukkig een taxi delen :) Na een lange dag reizen eindelijk een bed! 's ochtends op zoek naar een supermarkt voor een ontbijtje. Tegen de tijd dat ik die gevonden had had ik heel Auckland al gezien!
en 'smiddags.... Ben ik even van de skytower gesprongen! 192m hoog! Was echt heel vet. Het heet skyjumping, het is een soort bungeejump behalve dat je tussen twee stalen kabels in zit. Het was suuuuper hoog, maar wel heeel erg vet. Vanavond uit met wat nederlanders die ik op mn kamer heb gevonden, en morgen walvissen en dolfijnen spotten!

Ik heb Australie nog niet definitief verlaten, ik ga 9 februari al weer terug. En dan trek ik door de outback en langs de great ocean road van Darwin naar Melbourne.

Groetjes en kusjes
Jullie (tijdelijke) Kiwi


  • 16 Januari 2010 - 09:46

    SaSx:

    The sky is the limit!

    Je stort je van het ene avontuur in 't andere zeg!

    Have lots of fun there and take care!

  • 16 Januari 2010 - 10:16

    Petra:

    Hoi Nadine,

    Wat onwijs gaaf, maar ook waanzinnig eng dat skyjumpen! Ik heb wel eens parachute gesprongen maar dat is niks vergeleken bij dit!

    Geniet nooit met mate!

    gr, Petra

  • 16 Januari 2010 - 14:58

    Meta Kroeze:

    Dat was wel super gaaf!!!! Ik ben jaloers.
    Geniet,

    Groetjes Meta

  • 16 Januari 2010 - 17:42

    Jenni:

    Goo dini:D:D:D echt zo stoer van je!
    (K)

  • 17 Januari 2010 - 13:28

    Andre En Linda:

    Hey nichtje,

    Waanzinnig wat je daar allemaal doet en meemaakt. 192 meter de diepte in springen....petje af hoor!!!
    Hoelang blijf je in Nieuw Zeeland?

    Dikke knuffels, Dre en Lin

  • 18 Januari 2010 - 20:05

    Martin Kroon:

    Hoi Nadine
    Wat een geweldige avonturen beleef jij zeg,en wat grappig dat je zomaar nederlanders op je kamer vind !
    Succes en veel plezier

  • 19 Januari 2010 - 11:06

    Vinniee:

    En ik weet nu pas dat je deze site hebt opgezet..? Tell me next time!:P

    Mooie sprong dat je daar gemaakt heb!! Zijn van die dingen die ik ooit nog es wil doen, parachutespringen of zoiets..

    veel plezier nogg!
    Vinnie :)

  • 20 Januari 2010 - 17:46

    Lawrence:

    Vette shit dat skyjumpen(H)! Erg leuk om je verhalen te lezen! Nog heel veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Walkabout

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2011

Tokyo

28 Maart 2010

Lady Gaga, Formule 1 en... Kou!!!!!!

20 Maart 2010

Great Ocean Road

13 Maart 2010

Outback, Ayers rock en Flinders national parc

02 Maart 2010

Regen in de outback
Nadine

Actief sinds 17 Aug. 2009
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 22970

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 19 Mei 2014

Uitwisseling naar Singapore

27 December 2010 - 18 Juni 2011

Groot Brittanië

17 November 2009 - 01 April 2009

Walkabout

Landen bezocht: