Wilde koala's en Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Wilde koala's en Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Wilde koala's en Cairns

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

14 Januari 2010 | Australië, Cairns

Hallo allemaal!
Ik heb wilde Koala's gezien!!
Op magnetic island heb ik met sylvia, een duitser en een zwitserse van onze kamer de fortswalk gedaan en we hebben er twee in het wild gezien!

Nu zit ik alweer in Cairns,
gister heb ik een tour door de Table lands gedaan, het gebergte wat hier meer landinwaarts zit. Lekker in waterfallen gezwommen, en in de waterfal van de herbal essences reclame (check foto's op hyves of facebook!) en vandaag heb ik een tour gedaan door het daintree rainforest, en cape tribulation.

Maar aangezien ik gisteravond uit was met een van de duitsers van magnetic, drie zwitsers en een engels meisje (en we de zon hebben zien opkomen) heb ik een groot deel van de tour geslapen (zelfs door de croc tour heen! Maar er waren gelukkig geen crocs op dat moment:P) De tour was behoorlijk saai (op het regenwoud na)en de jongste mensen waren dubbel zo oud als ik -.-'

Morgen naar Nieuw-Zeeland!
Spannend!

Groetjes en kusjes!

• 14 Januari 2010 - 14:28

SaSx:

Hi Nadine!
    Betekent dit dat je Australië definitief gaat verlaten? Of kom je er weer terug? Gaaf dat je wilde koala's hebt kunnen spotten. Heb je foto's kunnen maken? Er zijn ook speciale koala hospitals waar gewonde dieren worden opgevangen, heb ik begrepen. Mijn collega heeft daar een koala geadopteerd!
    Nou joh: take care & have a good flight!