Wilde koala's en Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Wilde koala's en Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Wilde koala's en Cairns

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

14 Januari 2010 | Australië, Cairns

Hallo allemaal!
Ik heb wilde Koala's gezien!!
Op magnetic island heb ik met sylvia, een duitser en een zwitserse van onze kamer de fortswalk gedaan en we hebben er twee in het wild gezien!

Nu zit ik alweer in Cairns,
gister heb ik een tour door de Table lands gedaan, het gebergte wat hier meer landinwaarts zit. Lekker in waterfallen gezwommen, en in de waterfal van de herbal essences reclame (check foto's op hyves of facebook!) en vandaag heb ik een tour gedaan door het daintree rainforest, en cape tribulation.

Maar aangezien ik gisteravond uit was met een van de duitsers van magnetic, drie zwitsers en een engels meisje (en we de zon hebben zien opkomen) heb ik een groot deel van de tour geslapen (zelfs door de croc tour heen! Maar er waren gelukkig geen crocs op dat moment:P) De tour was behoorlijk saai (op het regenwoud na)en de jongste mensen waren dubbel zo oud als ik -.-'

Morgen naar Nieuw-Zeeland!
Spannend!

Groetjes en kusjes!

  • 14 Januari 2010 - 14:28

    SaSx:

    Hi Nadine!
    Betekent dit dat je Australië definitief gaat verlaten? Of kom je er weer terug? Gaaf dat je wilde koala's hebt kunnen spotten. Heb je foto's kunnen maken? Er zijn ook speciale koala hospitals waar gewonde dieren worden opgevangen, heb ik begrepen. Mijn collega heeft daar een koala geadopteerd!
    Nou joh: take care & have a good flight!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Walkabout

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2011

Tokyo

28 Maart 2010

Lady Gaga, Formule 1 en... Kou!!!!!!

20 Maart 2010

Great Ocean Road

13 Maart 2010

Outback, Ayers rock en Flinders national parc

02 Maart 2010

Regen in de outback
Nadine

Actief sinds 17 Aug. 2009
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 22982

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 19 Mei 2014

Uitwisseling naar Singapore

27 December 2010 - 18 Juni 2011

Groot Brittanië

17 November 2009 - 01 April 2009

Walkabout

Landen bezocht: