Tokyo - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Tokyo - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Tokyo

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

30 Juni 2011 | Nederland, Amstelveen

Een beetje laat,
maar omdat ik toch nog graag een album van deze reis wil maken schrijf ik nog een laatste blog.

De Vlucht naar Tokyo was echt rampzalig, het was superkoud en ik voelde me echt ziek. Eenmaal in Japan aangekomen voelde het alsof ik op wintervakantie aankwam! En dat terwijl ik al eerder weer berichten gecheckt had, en het toen 15 graden was. Dus op mn all stars en in mn zomerjasje heb ik 4 dagen in een koud Tokyo rondgelopen. Ik was super moe, en was het reizen ook eigenlijk wel een beetje zat en wilde naar huis.

Maar ja, ik was wel in TOKYO, dus die kans kon ik me niet voorbij laten gaan! Ik heb veel rondgelopen, ben naar de Ueno Zoo geweest en super veel leuke en vreemde beesten gezien (helaas was de panda die ik zo graag wilde zien in 2008 al overleden), heb veel vreemde dingen gegeten (poffertjes in hello kitty vorm, ei met veel vreemde groenten (met stokjes opgegeten!) en vooral veel gekke dingen met groene thee smaak.

Op een van de dagen ben ik naar het centraal station van Tokyo gegaan, een giga station, waar niks in het engels is, dus ik kon ook niet echt toeristische trekpleisters vinden. Aan een van de kanten was een soort omheind park, met een gracht eromheen, en binnen kleine onderkomen waar vroeger de 'warriors' leefden.

Mijn hostel zat vlak bij het Ueno park, dus daar heb ik veel door heen gelopen en genoten van de mooie bloesem en tempels in het park. Verder is het eigenlijk jammer dat ik zoveel van Tokyo gemist heb, maar ik wil zeker nog een keer terug!

Liefs,

Nadine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amstelveen

Walkabout

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2011

Tokyo

28 Maart 2010

Lady Gaga, Formule 1 en... Kou!!!!!!

20 Maart 2010

Great Ocean Road

13 Maart 2010

Outback, Ayers rock en Flinders national parc

02 Maart 2010

Regen in de outback
Nadine

Actief sinds 17 Aug. 2009
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 22975

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 19 Mei 2014

Uitwisseling naar Singapore

27 December 2010 - 18 Juni 2011

Groot Brittanië

17 November 2009 - 01 April 2009

Walkabout

Landen bezocht: