Regen in de outback - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Regen in de outback - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Regen in de outback

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

02 Maart 2010 | Australië, Alice Springs

Heey allemaal!
ik zit nu in Alice Springs, na een tour van 3 dagen die een beetje uit is gelopen. We kwamen vast te zitten in Wycliffe Well (alien hoofdstad van australie, heerlijk gestoord) omdat de wegen overstroomd waren!
er stond ongeveer een meter water op de weg waar we met ons busje langs moesten. Ik dacht; ik ga naar de outback dus dan heb ik eindelijk echt zon! mooi niet dus. In Alice Springs is het ook geen mooi weer. Het is hier gewoon koud. Maar donderdag wordt het mooi, en dan hopen we vrijdag richting Ayers Rock te gaan! Voor mij ziet Australie er dus niet zo uit als op de plaatjes van de site, maar met grote meren en veel wolken! Er zitten heel veel aboriginals in Alice, maar ze zwerven hier een beetje door de stad en als je 's avonds uit wil moet je met een hele groep gaan om veilig te zijn. In het Kakadu national parc had ik al iets meer over de aboriginals geleerd, en onderweg heb ik ook nog het een en ander te zien. Het is erg interessant, maar het beeld van de mensen op straat overheerst toch wel.
Kusjes en groetjes!

• 02 Maart 2010 - 14:22

SaSx:

TEST

• 02 Maart 2010 - 14:25

SaSx:

Ja, hij doet 't!
    Vanmorgen kwamen mijn berichtjes niet door.

Hi Dundine!

Gaaf dat je toch nog wat meekrijgt van de natives en hun cultuur. Triest eigenlijk dat ze ontheemd zijn geraakt in eigen land...

Succes met pootje baden en:
    just go with the flow!

xox

• 03 Maart 2010 - 20:59

Dre En Lin:

Hey nichtje, tijdje niets van ons laten horen, schaam schaam.

We lezen wel al je belevenissen en leven enorm met je mee. Geniet van je laatste maandje en we kunnen niet wachten om alles van je verhalen in real te horen.

Dikke kus, Dre en Lin