Lady Gaga, Formule 1 en... Kou!!!!!! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Lady Gaga, Formule 1 en... Kou!!!!!! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Lady Gaga, Formule 1 en... Kou!!!!!!

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

28 Maart 2010 | Japan, Tokio

Help!
Gister geland in Tokyo, en toen ik door de slurf heen liep kreeg ik al het gevoel dat ik op wintervakantie was! Help! Het is hier veels te koud!
De strad is trouwens best wel vet, tempels overal, gezellige marktjes, vreemd eten. Het duurde wel een eeuwigheid voor ik het hostel had gevonden, want alles is hier in andere letters geschreven, inclusief alle kaarten! En ik werd eerst naar het verkeerde hostel gewezen door een aardige vrouw op het metro station. Verder komen de WCs hier tot halverwege mn scheenbenen, en ben ik al 5x met mn giga tas achter een deur blijven hangen!

Voor ik uit melbourne wegging heb ik trouwens nog een paar super leuke dagen met Chris gehad. Woensdag avond was ik naar het concert van Lady Gaga, wat echt ongelooflijk vet was! Die kan live nog beter zingen dan op CD! En vrijdag was ik naar de formule 1!!! Er was een heel groot terrein, waar allerlei dingen te doen waren, mooie auto's kijken, kermis attracties, barretjes en andere etensstalletjes en natuurlijk de Formule 1 zelf! We hadden beide keren dat ze gingen trainen super plaatsen, en zo konden we zelfs nagaan wie wie was van de autootjes die we voorbij hoorden schieten (Wat een geweldig geluid trouwens!!!) Zo heb ik foto's van Kubica, Barichello, Hamilton, Button, Allonso, Massa, Rosberg en Schumacher (die onmogelijk was te fotograferen omdat ik iedere keer op het verkeerde moment drukte! Ik heb wel 35 (!!!) fotos van een lege baan)
Het was zo vet om ze gewoon in het echt te zien racen!! Echt een heel vreemd idee.

Tot snel schatjes!
Heel veel kusjes en groetjes Nadine

  • 29 Maart 2010 - 07:22

    SaSx:

    Hi Nadine!

    'k Moest nog aan je denken toen het verslag van de F1 hier op tv werd uitgezonden, maar we hebben je helaas niet kunnen spotten!

    Gelukkig krijgen we je bijna weer in real life te zien in ons eigenste kikkerlandje!

    Geniet nog even van je tijd in Tokyo. Gelukkig is het daar koud, dan is de overgang straks niet zo groot qua temperatuur ;-) De rest zal al wennen genoeg zijn!

    Have a safe flight home!
    xox

  • 29 Maart 2010 - 13:37

    Marjan:

    Lieve Nadine,
    We zien zo uit naar je thuiskomst!!!
    Het is hier nu ongeveer 12 graden, toch nog wat warmer dan in Tokyo!
    Wij wensen je een goede vlucht, behouden thuiskomst, hopelijk zonder vertragingen(Er zijn op dit moment stakingen in Londen, waardoor soms vluchten kunnen uitvallen).

    Tot woensdag !!!

    XXX

    Bert, Marjan en Leonie

  • 29 Maart 2010 - 18:11

    Marjan:

    Hi Nadine,

    Getver valt dat even tegen daar zeg. Koud brrr.
    Al mijn mannen zijn vet jaloers op jou formule 1 ervaring ik denk dat ze komend weekend aan je lippen zullen hangen om alles te horen. Geniet nog even van je tijd in Tokio en tot heel snel ziens in Nederland of in Belgie. Goede vlucht gewenst.
    Dikke zoen marjan en haar boys

  • 30 Maart 2010 - 11:05

    Jennie:

    Goede vlucht lieve nadine!!:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Walkabout

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2011

Tokyo

28 Maart 2010

Lady Gaga, Formule 1 en... Kou!!!!!!

20 Maart 2010

Great Ocean Road

13 Maart 2010

Outback, Ayers rock en Flinders national parc

02 Maart 2010

Regen in de outback
Nadine

Actief sinds 17 Aug. 2009
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 22975

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 19 Mei 2014

Uitwisseling naar Singapore

27 December 2010 - 18 Juni 2011

Groot Brittanië

17 November 2009 - 01 April 2009

Walkabout

Landen bezocht: