Great Ocean Road - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Great Ocean Road - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Great Ocean Road

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

20 Maart 2010 | Australië, Melbourne

Goeiemoggel!
Ik zit nu in Melbourne, na een paar super mooie dagen op de Great Ocean Road. Sylvia en ik hadden super veel mazzel met het weer. We vonden het erg jammer om Adelaide achter ons te moeten laten, want dat is zeker de mooiste en leukste stad in Australie! Had misschien een beetje te maken met de festivals en autoraces die aan de gang maken, maar toch! De Great Ocean Road was zo ongelooflijk mooi, het deed me ook weer een beetje aan nieuw zeeland denken. Maar 'The Twelve apostles' waren zeker anders en super ongelooflijk gaaf. Ook hebben we er met de helikopter een geweldige tocht over heen gemaakt. Het was kort maar krachtig! Eenmaal in Melbourne een paar daagjes gezellig met Chris en Sylvia de stad onveilig gemaakt. Maar vanochtend moest ik helaas Sylvia gedag zeggen:(
Ik mis haar nu al heel erg, want we hebben de afgelopen weken zoveel lol samen gehad en lekker flauw in het Nederlands commentaar op vanalles en nog wat gegeven (ik heb zelfs nu nog af en toe dat ik per ongeluk in het nederlands opmerkingen naar Chris maak. Vandaag heb ik mijn kaarten opgehaald voor Lady Gaga en de formule 1 races. Ik heb er super veel zin in!!

Heel veel kusjes en groetjes!

Oja! toen we naar het strand gingen hebben we pinguins gezien!!

• 20 Maart 2010 - 19:41

SaSx:

Lieve lentegroetjes
    vanuit een
    regenachtig kikkerlandje!
    From all of us!

• 22 Maart 2010 - 19:04

Dre En Lin:

Geniet van je laatste weekje meis en neem wat zon mee hierna toe volgende week.

Dikke Knuffels Dre en Lin