Ontberingen in Abel Tasman NP - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Ontberingen in Abel Tasman NP - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Ontberingen in Abel Tasman NP

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

30 Januari 2010 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Hoi hoi allemaal!
De reis op de ferry was super mooi, en in Picton aangekomen had ik vrij snel een bus richting Nelson gevonden. Ik had alleen geen idee waar ik moest slapen! Maar er waren twee amerikaanse backpackers die zo snel liepen dat ik dacht; die weten vast waar ze heen gaan! Niet dus, maar na lang zoeken hebben we het laatste hostel gevonden waar nog een plaatsje voor ons was.

Ze vertelden dat ze Abel Tasman in 4 dagen en 3 nachten wouden doen, en toen dacht ik: veel plezier! Maar na erover nagedacht te hebben (en door leo over te zijn gehaald op msn) ben ik toch meegegaan. Super zwaar! maar ook super mooi. 4 dagen lang heuvel op en af rennen met 21 kilo op mn rug viel niet mee. Maar het uitzicht was ongelooflijk mooi! De eerste campground was echt geweldig, een soort schier eiland, waar we alle rust hadden en een vuurtje konden stoken (mocht eigenlijk niet) en zwemmen (BRRR, maar wel erg lekker na het zweten van de klim) Dus na vier dagen zweten met de aquataxi terug, mini zeehondjes kijken, en een laatste biertje samen!
Want Tom(34) bleef in Marahau (bij de track) en Aaron(25) ging naar Picton toe, dus we gingen allemaal onze eigen weg.

Nu zit ik in Kaikoura, waar het weer super mooi is, veel nederlanders zijn :P en er een vrij groot zwembad bij t hostel zit! Vanavond lekker uit:)

Groetjes en kusjes!

  • 30 Januari 2010 - 07:10

    Timsokkie:

    Goeiemorgen Nadine,

    Wat een mooie foto's zeg
    Heb even via de sateliet in het gebied rondgekeken en er zijn erg mooie baaien! Wat een ruige en mooie natuur. Zie je ook wel eens wat wild in de bossen?
    Vannacht heeft het hier weer gesneeuwd! Alles is weer wit, we hebben hier de strengste winter sinds tijden maar het is wel erg mooi elke keer. Van schaatsen komt wienig terecht omdat de kwaliteit erg slecht is door de sneeuw die er elke keer op valt
    Maar nu ga ik ff aan het werk. Dikke zoen en veel lol he!

    Tot later,

    Tim

  • 30 Januari 2010 - 07:59

    SaSx:

    Hey Tasmanian Devil!

    Ernst wilde z'n hengel wel even uitgooien, vond 't wel een 'mooi viswatertje'!
    Heb je nog bijzondere dieren gespot?

    Take good care!
    xox


  • 31 Januari 2010 - 06:49

    Nadine Kostman:

    Haha,
    weinig wild, misschien lopen er wat possums rond maar ik heb ze niet gezien. Wel heb ik mini zeehondjes gezien (die worden 50cm groot ongeveer) en een grote stingray en heel veel vissen. Er wordt ook heel veel gevist daar.

  • 31 Januari 2010 - 10:42

    Marjan:

    Hoi Nadine,

    Meid wat maak jij onwijs veel mee en wat een fantastische gebieden bezoek je, geweldig. Had ik al spijt dat ik nooit gedaan heb wat jij nu doet wordt het er na het lezen van jou berichten niet minder op. Wat zou ik graag met je ruilen, maar ik weet zeker dat jij dat niet wilt.

    Pas goed op jezelf en blijf genieten.

    Dikke zoenen,
    Marjan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Kaikoura

Walkabout

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2011

Tokyo

28 Maart 2010

Lady Gaga, Formule 1 en... Kou!!!!!!

20 Maart 2010

Great Ocean Road

13 Maart 2010

Outback, Ayers rock en Flinders national parc

02 Maart 2010

Regen in de outback
Nadine

Actief sinds 17 Aug. 2009
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 22991

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 19 Mei 2014

Uitwisseling naar Singapore

27 December 2010 - 18 Juni 2011

Groot Brittanië

17 November 2009 - 01 April 2009

Walkabout

Landen bezocht: