Koudheid aan de oostkust! - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Koudheid aan de oostkust! - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Koudheid aan de oostkust!

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

03 Februari 2010 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Hallo hallo!
Is het nog steeds koud in NL?
Nou hier is het ook aardig koud! (oke niet zo koud als bij jullie natuurlijk, maar de gevoelstemperatuur ligt erg laag)
Kaikoura ligt op een soort schiereiland, en ik heb een super mooie wandeling langs de kust en over de heuvels (met prachtig uitzicht). Toen ik naar buiten kwam scheen de zon en was de temperatuur een beetje aan de lage kant voor mn outfit, maar ik dacht dat ik wel warm zou worden van t lopen. Niet dus! Want er staat super veel wind!! Maar goed, ik heb het overleefd :p
En zeehondjes gezien (normale grootte dit keer)

Die middag naar Christchurch, waar het zonder wind nog weer veel kouder was. Wat echt heel vreemd is, want er was geen wolkje aan de lucht en de zon scheen flink! Ik heb lekker door de stad gelopen, 's avonds een keer naar de bios geweest(Avatar). Maar de film draaide niet echt in het centrum, dus ik moest snachts alleen een uur terug lopen(groot deel door een park). En suuuper koud!! En opnieuw was de supermarkt vinden een hel. Daar houden ze niet zo van in de centra van Nieuw-zeelandse steden geloof ik. Ik ben 4 uur onderweg geweest(oke, wel een beetje omgelopen maar de map in de lonelyplanet is onmogelijk!) om er een te vinden (wel mooie buitenwijken in christchurch gezien!) en uiteindelijk heb ik maar de bus terug genomen. Toen ik het later vroeg, bleek de dichtstbijzijnde super een kwartier met de bus.

Nu zit ik in Dunedin, super mooie stad, met hele mooie architectuur en het is iets warmer! Gister geshopt (ik had een nieuw vest nodig omdat NZ toch iets kouder is dan verwacht)(abercrombie&fitch is hier super goedkoop!) en ik ben naar de kapper geweest (ook half zo duur als in NL) en... ik heb een piercing laten zetten! (ook heel goedkoop :P) Zometeen ga ik naar de stijlste straat in de wereld, en morgen alweer door naar Queenstown om te bungeejumpen!

Heel veel kusjes en groetjes!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Dunedin

Walkabout

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2011

Tokyo

28 Maart 2010

Lady Gaga, Formule 1 en... Kou!!!!!!

20 Maart 2010

Great Ocean Road

13 Maart 2010

Outback, Ayers rock en Flinders national parc

02 Maart 2010

Regen in de outback
Nadine

Actief sinds 17 Aug. 2009
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 22938

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 19 Mei 2014

Uitwisseling naar Singapore

27 December 2010 - 18 Juni 2011

Groot Brittanië

17 November 2009 - 01 April 2009

Walkabout

Landen bezocht: