Milford sounds and Nevis bungy! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Milford sounds and Nevis bungy! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Milford sounds and Nevis bungy!

Door: Bijna kiwi-af

Blijf op de hoogte en volg Nadine

08 Februari 2010 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hallo allemaal!
Er is alweer een hoop gebeurd in de paar dagen dat ik niet geschreven heb!
De 4e ben ik van Dunedin in een stikhete bus naar Queenstown gegaan, (leuk zo'n glazen dak in de volle zon als de airco het niet doet) wat best wel ver was. Die avond was ik dan ook zo moe dat ik braaf vroeg ben gaan slapen, en de volgende dag naar milford sounds! Dat was echt super mooi, geweldige watervallen en ik heb zeehonden(weer die mini zeehondjes) en dolfijnen gezien! En eeuwige sneeuw! Dus jullie zijn niet de enigen die dit jaar al sneeuw hebben gezien :p

die avond vond ik gezellige nederlanders op mn kamer, waar ik mee uit ben gegaan, en later mee op het strand heb gezeten (dat is wat goedkoper dan de bar) Maar het was voor mij de eerste keer dat ik whiskey dronk, en het viel een beetje verkeerd :( De volgende ochtend werd ik wakker met een wond op mn voet, mn knie, mn elleboog en een blauwe hand en ik heb geen idee hoe het gebeurd is! Gelukkig konden de anderen het wel vertellen.Maar voor mij was dit de eerste keer dat ik door de alcohol dingen niet meer kon herinneren, en dat blijkt niet erg prettig.

Gelukkig gaat het nu een stuk beter met mn hand, in het begin kon ik mn vingers amper bewegen. De dag erna was de bungy (ik was heel blij dat ik die pas om half 3 gepland had!) dus ik heb gesprongen met een kater :P maar het was alsnog suuper vet! 134 meter hoog boven een mini riviertje. Ik kreeg alleen het touw om mn voeten los te maken niet los, en ik moest op zn kop weer omhoog gehaald worden! Heerlijk :p

De volgende dag alweer terug naar Christchurch! Weer een hele dag in de bus :( overleefd gelukkig, en 's avonds heb ik Roosa (Fins meisje dat ik had ontmoet in de bus naar wellington) weer ontmoet. Vandaag gaan we samen naar de look-out, en vannacht vlieg ik naar Sydney!!!!! :D

Dus het volgende verslag komt weer uit aussie! Ik ben echt blij dat ik terug ga.

Kusjes en groetjes!

(Oja! foto's komen later, want ik zit nu in de bieb en daar kan ik mn kaartje niet in de pc proppen)

• 08 Februari 2010 - 08:11

SaSx:

Hi Nadine!

Moet je zeggen dat ik wel een beetje schrik van je bericht over je val waar je je niets van herinnert...

Take good care
    &
    have a good flight back!

• 10 Februari 2010 - 15:10

Marjan:

Hoi Nadine

Zeg doe je wel een beetje voorzichtig we willen je wel graag heel terug. okee met een gaatje extra maar daar liggen we niet wakker van. Maar wel op jezelf passen hoor. Inmiddels zit je nu volgens mij weer in australie en daar wens ik je dan ook weer heel veel plezier en geniet verder van je reis. Maar dat komt wel goed geloof ik?

Dikke zoenen Marjan en de boys

• 11 Februari 2010 - 18:48

Jennifer:

LIeve Dien:)
    Ik kan niet wachten op je foto's van je bungeejump, dus upload ze snel.
    Wat een mooie spannende verhalen allemaal, echt leuk om te lezen!