Sydney!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Sydney!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Sydney!!

Door: Bijna kiwi-af

Blijf op de hoogte en volg Nadine

14 Februari 2010 | Australië, Sydney

Hoi hoi!
Ik heb de vliegreis overleefd en zit nu alweer een paar dagen in Sydney met Chris! De eerste paar dagen hadden we super weer, maar nu begint het helaas steeds meer te regenen. We zijn naar de film Avatar geweest op world's biggest screen en we hebben nog meer van sydney bekeken. Ook hebben we super vette foto's gemaakt aan de andere kant van het water. Ik hoop dat ik nog tijd heb om ze te uploaden! Van Chris heb ik een elmo gehad, dus die verschijnt nu ook regelmatig op foto's :p Vandaag valentijnsdag, werd verrast met pizza op bed vanmorgen! en vanavond gaan we naar de film valentine's day.
Gaat alles nog goed in NL? Is de kou al een beetje over?

Ik zag trouwens net op tv Sven kramer de tribune in springen! Echt vet dat ik het nog een beetje kan volgen hier, maar welke andere sporten doen we?

Heel veel kusjes en groetjes!!!

• 14 Februari 2010 - 08:09

Vera:

Schattig en Grappig! :-P

• 14 Februari 2010 - 09:48

SaSx:

Hi Nadine!

Love is in the air...???

Dank voor je prachtige kaart! Hij heeft er een maand over gedaan en half V'veen gezien, maar hij is er! Hartstikke leuk!

Vera doelde met haar berichtje op Elmo, niet op Chris hoor :-)
    (tell me more, tell me more...!)

Enjoy your Valentine's day!
    Liefs! xox

• 14 Februari 2010 - 14:07

Timsokkie:

Hee Tijger,

Leuk weer een bericht van je te ontvangen. Gave foto's man(vrouw)! Ik zie dat het inderdaad niet echt mooi weer is bij jullie, maar wel beter dan hier want het sneeuw weer voor de verandering. Ga je binnenkort nog dwars door Aussie reizen met de bus? Of zijn je plannen aangepast? Bij ons gaat het lekker.....nog 2 weken en dan gaan we lekker een week skieën!! Hebben we onwijs veel zin in alhoewel je bijna zou gaan denken dat we geen sneeuw meer kunnen zien! Maar ik denk zelfs dat jij de sneeuw en het ijs wel mist, samen met de koek en zopie!(Jägermeister, Glühwein enz.enz) Alhoewel ik gehoord heb dat je geen Whiskey meer lust....hahahahah)
    Ohh ja, nog even dit:
    Wie neem je mee terug naar Nederland Elmo of Chris???

Dikke zoen van alle Sokkies!!