Vliegreis overleefd - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Vliegreis overleefd - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Vliegreis overleefd

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nadine

19 November 2009 | Australië, Sydney

Hoi lieve allemaal!
Ik heb de heeele lange vliegreis overleefd hoor, wel erg weinig ruimte. Ik zat tussen 2 vrij forse dames die hun elleboog aan mijn kant over de leuning hadden. Maar gelukkig kon ik nog film kijken en af en toe rondlopen.

Toen we aankwamen zijn we nog even de stad ingegaan een heel gezond bij de Australische burger king wat gegeten. Nu ben ik bezig alles te regelen, telefoon nummer en belasting en rekening en alles. Morgen kan ik pas mijn telefoon dinges activeren.
Het is hier trouwens echt heerlijk weer, en de kerst versiering is hier gewoon met papegaaien en kerstbomen.
Heel veel kusjes en groetjes!

  • 19 November 2009 - 09:18

    Jenni:

    ooo gelukkig!!:D Ik ben nu al zo jaloers, alleen al op die woorden 'heerlijk weer'. geniet ook voor mij ! XX

  • 19 November 2009 - 13:35

    SaSx:

    Fijn dat alles goed met je is! Succes!

  • 19 November 2009 - 21:37

    Marjan:

    o gelukkig je bent in ieder geval op plaats van besteming. geniet ervan.
    zoenen marjan

  • 20 November 2009 - 10:13

    Leonie:

    Heee!
    arme jij:(
    lekker ongezond doen he! het is niet eerlijk:( jij in de burgerking en ik in mn eentje boodschappen doen:( hier stormde het woensdag ofzo:S maar wij hebben gelukkig wel sneeuw ooit:D en kerstbomen en chocola en cadeautjes en lichtjes en warme chocomelk! ha:P
    Dooeeeg!

    Ik mis je wel:(
    van de loner

  • 20 November 2009 - 13:22

    Meta Kroeze:

    Fijn dat alles goed is gegaan. Jammer van de forse dames. Niet te veel burger king bezoeken!! Veel plezier!!!

    Groetjes Meta

  • 22 November 2009 - 15:43

    Andre En Linda:

    fijn dat je goed bent aangekomen. Dikke zoen , dre en Lin XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Walkabout

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2011

Tokyo

28 Maart 2010

Lady Gaga, Formule 1 en... Kou!!!!!!

20 Maart 2010

Great Ocean Road

13 Maart 2010

Outback, Ayers rock en Flinders national parc

02 Maart 2010

Regen in de outback
Nadine

Actief sinds 17 Aug. 2009
Verslag gelezen: 46
Totaal aantal bezoekers 22939

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 19 Mei 2014

Uitwisseling naar Singapore

27 December 2010 - 18 Juni 2011

Groot Brittanië

17 November 2009 - 01 April 2009

Walkabout

Landen bezocht: