opera house, harbour bridge en sexy australiers - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu opera house, harbour bridge en sexy australiers - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

opera house, harbour bridge en sexy australiers

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nadine

23 November 2009 | Australië, Sydney

Hello allemaal!
Ik zit hier nu al een paar dagen en heb zo ongelooflijk veel gezien! Vandaag ben ik naar de dierentuin geweest. Gister was ik bij australian idols en heb ik Michael bubble, snowpatrol en Mika live gezien!!! Daarvoor heb ik een hele leuke australier ontmoet, die hier in sydney woont.We zijn op een date geweest (naar de chocolatebar; chocoladefondue) en ik heb wat van zijn vrienden ontmoet. Verder trek ik nog heel veel met de groep op en hangen we 's avonds vaak samen in een park ofzo. Morgen vlieg ik naar Brisbane, en ga daarna door naar Mackay om te werken.
Ik mis jullie allemaal heel erg!
Xx en groetjes Nadine

P.S.: duckie heb ik van de harbour bridge gegooid, in de hoop dat ie ergens ver aan komt! (je mag niks van de brug gooien, dus t moest onopvallend ;p)

  • 23 November 2009 - 11:48

    Petra:

    Hoi Nadine,
    Wat heb je al veel meegemaakt. Het klinkt allemaal wel heel erg leuk. Geniet er maar volop van!

    gr,

    Petra (en de jongens)

  • 23 November 2009 - 12:55

    Tim:

    Hoi Nadine,

    We vinden het erg leuk dat je regelmatig je blog bijwerkt en volgen de berichten met veel interesse. Ik ga zo nog ff kijken waar Bribane ligt. Veel lol!!

    The Sockies.

  • 23 November 2009 - 14:12

    SaSx:

    Oh jee, een leuke Australiër..., daar was ik al bang voor! :-)

    Gaaf dat je zoveel onderneemt en zoveel ervaringen opdoet, geniet ervan!

    Wat voor werk doe je?
    Succes!

  • 23 November 2009 - 17:14

    Meta Kroeze:

    Volgens mij gaat het heel goed!! Fijn te horen.

    Groetjes Meta

  • 23 November 2009 - 18:51

    Andre En Linda:

    Hey nichtje,
    Nog geen week in Australïë en nu al een leuke date...dat belooft wat.
    Wel heel leuk voor voor je dat je zoveel ziet en meemaakt.
    Hoe lang moet je vliegen naar Brisbane en wat voor werk ga je doen in Mackay???

    Enne.....wie is Duckie??? Toch wel zachtjes gegooid he?

    Dikke knuf van ons.

  • 24 November 2009 - 07:19

    Charlie:

    wauw klinkt echt allemaal super meis:D Snapt natuurlijk wel dat we wel een foto willen zien van je cute australier hihi..

    Mis je meis, maar ben heel blij dat je het al zo leukt hebt! (en zo snel werk heb gevonden)

    Me kijkt uit naar je andere verhalen:D

    liefs xxx!!
    Lot

  • 26 November 2009 - 18:29

    Melissa:

    Een knappe australiër en n chocolatebar, toe maar!!!:P

    Goed om te horen dat je t naar je zin hebt:)

    xxx
    Mel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Walkabout

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2011

Tokyo

28 Maart 2010

Lady Gaga, Formule 1 en... Kou!!!!!!

20 Maart 2010

Great Ocean Road

13 Maart 2010

Outback, Ayers rock en Flinders national parc

02 Maart 2010

Regen in de outback
Nadine

Actief sinds 17 Aug. 2009
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 22994

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 19 Mei 2014

Uitwisseling naar Singapore

27 December 2010 - 18 Juni 2011

Groot Brittanië

17 November 2009 - 01 April 2009

Walkabout

Landen bezocht: