Reis geboekt! - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Reis geboekt! - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Reis geboekt!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nadine

10 September 2009 | Nederland, Amstelveen

Na de infodag van activity international heb ik besloten definitief mijn reis te boeken! Ik ben nu mijn routeformulier aan het invullen.
Groetjes!

  • 17 November 2009 - 13:22

    Jennifer Ooms:

    Ahhhhhh
    je zit nu in het vliegtuig! Zo gek, je bent morgen gewoon in Australie!! Oo meis ik denk constant aan je en ik wens je zoveel plezier! Houd je sterk he meid, ik weet dat je het kan!:)
    Kuss

  • 17 November 2009 - 14:27

    Melissa:

    Lieve Dini,
    Nogmaals heel veel plezier de komende tijd, hou ons op de hoogste!

    xxx
    Mel

  • 18 November 2009 - 18:56

    Timsokkie:

    He Nadine,

    Ik wens je heel veel plezier in Australie!! Je droom is nu werkelijkheid geworden en geniet er met volle teugen van. We hopen dat we gauw wat van je kunnen lezen zodat we GRATIS kunnen meebeleven.

    Groeten,

    Tim, Marjan, Arjan en Jelle.

  • 18 November 2009 - 21:36

    Marjan:

    Hoi Nadine,

    Er wordt aan deze kant van de wereld veel aan je gedacht? Ik liet samen met arjan smouce uit en toen zei arjan...wat zou nadine nu doen mam??? dus we hebben even van alles bedacht wat jij allemaal zou kunnen doen. Hij dacht dat je nu wel even zou uitslapen van je lange reis, hij heeft trouwens ook even op de kaart gekeken hoe je gevlogen ben, maar over londen vondt hij wel een omweg. Nou geniet maar heerlijk van je droom.
    Dikke zoenen van de sokkies

  • 18 November 2009 - 22:45

    Bert:

    Hoi Nadine,
    Na een reis van meer dan 30 uur ben je eindelijk op je bestemming. En.... Is vliegen nog steeds leuk? Hoe was het onderweg? Wat heb je gezien en gedaan? Had je ook contact met de andere bekpekkers? Hoe was je eerste dag bij de aussies?

    We wachten met smart op je eerste verslag.

    Dikke kus,

    Bert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amstelveen

Walkabout

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2011

Tokyo

28 Maart 2010

Lady Gaga, Formule 1 en... Kou!!!!!!

20 Maart 2010

Great Ocean Road

13 Maart 2010

Outback, Ayers rock en Flinders national parc

02 Maart 2010

Regen in de outback
Nadine

Actief sinds 17 Aug. 2009
Verslag gelezen: 37
Totaal aantal bezoekers 22992

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 19 Mei 2014

Uitwisseling naar Singapore

27 December 2010 - 18 Juni 2011

Groot Brittanië

17 November 2009 - 01 April 2009

Walkabout

Landen bezocht: