Kerst - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Kerst - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Kerst

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

24 December 2009 | Australië, Rainbow Beach

hello everyone!
I just wanted to wish you all a very merry christmas and an happy new year!

Over 6 uur is het hier alweer kerstavond! Geen plannen nog helaas (behalve lasagna eten) En morgen is er een feest op het strand!

Eergister avond was ik nog uit geweest in Brisbane, ik was twee nederlandse meisjes tegen gekomen in mijn kamer en zijn naar de Down Under bar geweest. Het was ladies night en dus alle ladies een glas gratis champagne! Ook hadden ze voor de mannen een verkleedkist neergezet zodat ze als meisjes ook champagne konden halen. En er was een mannelijke stripper!
Ook kwam ik ineens gerald nog tegen (van de groepsvlucht).

Gister zijn Ker en Sylvia in Noosa op the OZ experience gestapt, en nu zijn we gezellig samen in Rainbow Beach (wat trouwens een gat is, want behalve het hostel is er geen uitgaansgelegenheid). Maar de 26e gaan we naar frasier island!!

Kusjes en groetjes!!!

• 24 December 2009 - 12:09

Marjan:

Lieve Nadine,
    Ik hoop dat je een fijne kerst zult hebben Geniet ervan!!!!
    Vanavond gaat het hier opnieuw sneeuwen,er ligt ook nog steeds sneeuw, dus we krijgen een Witte Kerst!!!
    We missen je, maar we weten dat je er alles aan doet om een fijne tijd daar "down under"te beleven!

Liefs en dikke zoenen van ons allemaal!!!

Mama

• 24 December 2009 - 19:37

Meta Kroeze:

Het gaat goed he, lekker aan de champagne!!
    Fijne kerstdagen!!! Geniet ervan.

Groetjes Gerrit en Meta

• 27 December 2009 - 18:57

Martin Kroon:

Hoi Nadine
    Gelukkig kerstfeest en een goed begin van 2010 gewenst.
    Leuk om je te volgen via het www .Vond je het niet eng met die grote slang? ik zou dat niet durven!Afijn , de vraag die bij mij bovenkwam was/; hoe verschillen de mensen van daar met ons in nederland?Vanuit Wilnis hartelijke groeten en veel plezier gewenst!