Australia zoo - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Australia zoo - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Australia zoo

Door: webmaster Wildlife Warrior

Blijf op de hoogte en volg Nadine

22 December 2009 | Australië, Brisbane

Wauw!
Wat een dag zeg!
Echt ongelooflijk. Ik ben naar de Australia Zoo geweest (de dierentuin van Steve Irwin) en het is echt ongelooflijk! Heel veel krokodillen (die een beetje saai zijn, want ze liggen in het water en laten niet zien hoe groot ze zijn). Er was er wel een bij de show, dat was wel vet!
Verder heb ik wallaby's en kangaroo's geaaid. Wat een lieve beestjes zijn dat zeg! Ik was een kangaroo aan het aaien, en toen zag ik ineens een babytje in zijn buidel zitten! Zo schattig. Ook heb ik een koala geaaid, dat was ook heel bijzonder.
Daarna door naar het speeluurtje voor de tijgers, de verzorgers spelen met ze, en zwemmen met ze! Echt heel gaaf om te zien. Ook ben ik met een giga slang op de foto geweest! Ik hoop dat ik mijn foto's zo up kan loaden zodat jullie het ook kunnen zien. Oja! Bijna vergeten! Ik heb een olifant gevoerd!!! Helaas heb ik daar geen foto van :(
Maar een erg bijzondere dag dus! En morgen zie ik Ker en Sylvia weer in Rainbow beach!!

Kusjes en groetjes!!!!!!

  • 22 December 2009 - 21:35

    Petra:

    Hey Nadine,
    Wat maak je geweldige dingen mee! Leuk om je zo te volgen en die foto's zijn natuurlijk ook fantastisch. Alvast prettige kerstdagen gewenst; je zal het daar wel heel anders ervaren dan wij hier, maar je sluit het jaar in ieder geval op een heel bijzondere manier af!
    Liefs uit Wilnis

  • 23 December 2009 - 18:33

    Gerda:

    Leuke foto's!
    Alvast een fijne kerst & een gelukkig nieuwjaar!
    Groetjes Gerda, Peter, Astrid en Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Walkabout

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2011

Tokyo

28 Maart 2010

Lady Gaga, Formule 1 en... Kou!!!!!!

20 Maart 2010

Great Ocean Road

13 Maart 2010

Outback, Ayers rock en Flinders national parc

02 Maart 2010

Regen in de outback
Nadine

Actief sinds 17 Aug. 2009
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 22974

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 19 Mei 2014

Uitwisseling naar Singapore

27 December 2010 - 18 Juni 2011

Groot Brittanië

17 November 2009 - 01 April 2009

Walkabout

Landen bezocht: