Vuurwerkloos New Year! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Vuurwerkloos New Year! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Vuurwerkloos New Year!

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

02 Januari 2010 | Australië, Sydney

Gelukkig nieuw jaar iedereen!!!!

Daar zit ik dan, in town of 1770, horen we dat ze hier geen vuurwerk mogen afsteken met oud en nieuw! Wat een onzin zeg! Dat was wel even balen. Maar we zijn naar de plaatselijke pub gegaan, en hebben er zelf maar een feestje van gemaakt! Een vriendin van Ker was er ook bij, en we kwamen twee nederlanders tegen die we onderweg hier naar toe in de file hadden ontmoet. Er waren heel veel australiers, en het was toch nog erg gezellig. Het aftellen ging wel heel afgeraffeld.

Drie dagen geleden heb ik leren surfen! Dat was echt super vet. De golven zijn hier wel heel sterk, en het is me helaas maar een keer gelukt om op te staan. Maar ik heb gesurfd!

Morgen ga ik duiken in het great barrier reef! Daar heb ik echt super veel zin in.
En het is hier trouwens een uurtje later dan in Sydney, dus het was bij jullie 3u 's middags toen er hier geen vuurwerk was:P

Groetjes en Kusjes!


  • 02 Januari 2010 - 08:45

    SaSx:

    Wow, the Great Barrier Reef!!!! Say hi to the dolphins for me :-)
    Hope you see the most wonderful creatures there. I'm jealous ;-)
    All the best!
    xox

  • 02 Januari 2010 - 09:17

    Melissa:

    Gelukkig nieuwjaar Dini!!!
    Surfen en Duiken, gaaf hoor;) Ga je je duikbrevet halen?

  • 02 Januari 2010 - 10:46

    Marjan:

    Hoi nadine
    voor jou natuurlijk ook een heel gelukkig nieuwjaar. nou hier heeft het wel geknalt hoor, de jongens konden er geen genoeg van krijgen. het was onwijs koud, maar als ze dan weer even opgewarmd waren binnen dan gingen ze toch weer naar buiten nog even knallen. Zeg doe je wel voorzichtig met al die spannende dingen die jij doet. Stiekem ben ik wel een beetje jaloers maar geniet jij er maar heerlijk van. Zeg van opa en oma moet ik je ook een heel gelukkig nieuwjaar wensen, oma was zo blij met je telefoontje pas dat ze iedereen even belde om te zeggen dat ze jou gesproken had. Dikke zoenen MArjan

  • 02 Januari 2010 - 14:18

    Meta Kroeze:

    Hoi Nadine,

    Een heel gelukkig 2010 toegewenst!!
    Dat duiken lijkt mij ook wel wat!! Ik kijk uit naar de volgend verslag.

    groeten van Gerrit en Meta

  • 08 Januari 2010 - 07:45

    Veer & Ernst:

    En..., heb je Nemo gezien?!?!?!
    xxx

  • 09 Januari 2010 - 14:42

    Andre En Linda:

    Hey nichtje,

    Nog de allerbeste wensen voor 2010, beetje laat maar ik ben niet echt lekker geweest.

    Ben een dag voor kerst geopereerd en de Ok is 100% meegevallen, ziet er mooi uit en nog belangrijker, ik heb geen last meer van schouders en nekklachten.

    Ben heel benieuwd hoe de duik ervaring is geweest.

    Veel plezier!!!!

    Dikke kus, Andre en Linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Walkabout

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2011

Tokyo

28 Maart 2010

Lady Gaga, Formule 1 en... Kou!!!!!!

20 Maart 2010

Great Ocean Road

13 Maart 2010

Outback, Ayers rock en Flinders national parc

02 Maart 2010

Regen in de outback
Nadine

Actief sinds 17 Aug. 2009
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 22981

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 19 Mei 2014

Uitwisseling naar Singapore

27 December 2010 - 18 Juni 2011

Groot Brittanië

17 November 2009 - 01 April 2009

Walkabout

Landen bezocht: