Ontslagen - Reisverslag uit Mackay, Australië van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Ontslagen - Reisverslag uit Mackay, Australië van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Ontslagen

Door: webmaster Dini

Blijf op de hoogte en volg Nadine

17 December 2009 | Australië, Mackay

hello everyone!
het ging al een tijdje wat minder met verkopen (wat wil je ook als je 11 dagen achter elkaar gemiddeld 10 uur op je benen moet blijven staan) en gisteravond heeft mijn manager ben gezegd dat ik vandaag vrij was en morgen in Mackay wordt afgezet. Aan de ene kant vind ik het jammer, want de sfeer in het huis en de collega's zijn echt super leuk, maar aan de andere kant ben ik super blij dat ik niet meer dag na dag hoef te verspillen in een winkelcentrum.

Hoewel het contact met mensen natuurlijk wel leuk is. (gister ontmoette ik een oud koppel dat 12 jaar geleden vanuit engeland hier heen is gekomen, en allemaal verhalen hadden over hier, en dat ze allemaal blaren hadden omdat de zon hier zoveel schadelijker is. Ook ontmoette ik in de eerste week een man, wiens vrouw uit Nederland kwam (hij is er nog nooit geweest) en ik heb met hem een aantal keer gepraat over de verschillen tussen nederland en australie)

Aan de andere kant, vind ik het niet zo erg. Ik wil meer zien van de oostkust! vandaag zit ik nog heerlijk aant strand, en morgen of overmorgen hoop ik een vlucht naar Brisbane te pakken en met een aantal mensen van mijn Nederlandse clubje verder te reizen.

Na het gesprek met ben gisteravond heeft chris nog geprobeerd om ben over te halen om me nog een kans te geven, en ben zei dat hij er over na zou denken. Dus misschien krijg ik nog een kans, we zien wel!

I will be fine either way. Want kerst vieren met de collega's hier lijkt me toch eigenlijk ook wel leuk.

Kusjes en groetjes!!!

• 17 December 2009 - 07:19

SaSx:

Hee Nadine!
    Gelukkig blijf je er positief onder! That's the spirit! Als er een deur sluit, gaat er ergens anders weer een open..... Er komt vast wat moois op je pad!
    Het heeft hier gesnéééuwd! :-) Dus we zijn hier nu helemáál into X-mas!
    Take care & a big hug from all of us!

• 17 December 2009 - 19:34

Bert:

Hoi Nadine,

Leuk dat je ook het fotoboek gebruikt. Heb je nog meer foto's?

Dikke kus.

• 18 December 2009 - 13:20

HarmSaSVeer&Ernst:

Omdat we met de kerstdagen weg zijn, wensen we je alvast:

Merry X-mas
    and a