Outback, Ayers rock en Flinders national parc - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Outback, Ayers rock en Flinders national parc - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Outback, Ayers rock en Flinders national parc

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

13 Maart 2010 | Australië, Adelaide

hallo allemaal :)
Na 6 dagen die omgevlogen zijn zit ik in Adelaide, ik heb Ayers Rock met zonsopgang en zonsondergang gezien (met champagne) Kings Canyon beklommen (wat begint met heartattack hill, waaruit je wel begrijpt hoe zwaar het is!) En de super mooie flinders rangers een bezoekje gebracht. Ook heb ik een baby kangaroo vastgehouden, een wilde kangaroo geaaid (!!) en een wilde kameel langs de weg zien staan.
Verder heel veel lol met de tourguide gehad, ondergronds geslapen en naar 'opals' gezocht.
In Adelaide zijn nu autoraces aan de gang, dus daar gaan we vanmiddag een kijkje nemen.
Groetjes en Kusjes
Nadine

  • 13 Maart 2010 - 07:20

    SaSx:

    G'day mate!

    We want Joey, we want Joey, we want Joey!!!!!!
    He's the cutest! ;-)

    Leuk, ook even de Aboriginal kunst op de achtergrond!

    Take care!
    Love from all of us!

  • 13 Maart 2010 - 09:16

    Marjan:

    Lieve Nadine,

    Ik hoop dat het allemaal op z'n pootjes terecht komt!
    Schitterende foto's!

    Dikke kus van ons allemaal uit Amstelveen!



  • 14 Maart 2010 - 20:41

    Jenniii:

    een babykangoeroe!!! wat lief!! zo lief:) om op te eten gewoon. wil ik ook. kan je er niet een opsturen naar nieuw-zeeland en dat ik die daar kan aaien? thanks:)

  • 14 Maart 2010 - 20:42

    Jennifer:

    vet lieve foto trouwens van jou en joey:) en ik ben jaloers op je bruine kleur!

  • 19 Maart 2010 - 08:13

    Charrr:

    Supermooie foto's! Babykangeroetje is om op te eten! Je ziet er heel goed uit meisje;) Verheug me echt om je te zien!
    xxxxx! hvj:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Adelaide

Walkabout

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2011

Tokyo

28 Maart 2010

Lady Gaga, Formule 1 en... Kou!!!!!!

20 Maart 2010

Great Ocean Road

13 Maart 2010

Outback, Ayers rock en Flinders national parc

02 Maart 2010

Regen in de outback
Nadine

Actief sinds 17 Aug. 2009
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 22929

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 19 Mei 2014

Uitwisseling naar Singapore

27 December 2010 - 18 Juni 2011

Groot Brittanië

17 November 2009 - 01 April 2009

Walkabout

Landen bezocht: