Outback, Ayers rock en Flinders national parc - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu Outback, Ayers rock en Flinders national parc - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Nadine Kostman - WaarBenJij.nu

Outback, Ayers rock en Flinders national parc

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

13 Maart 2010 | Australië, Adelaide

hallo allemaal :)
Na 6 dagen die omgevlogen zijn zit ik in Adelaide, ik heb Ayers Rock met zonsopgang en zonsondergang gezien (met champagne) Kings Canyon beklommen (wat begint met heartattack hill, waaruit je wel begrijpt hoe zwaar het is!) En de super mooie flinders rangers een bezoekje gebracht. Ook heb ik een baby kangaroo vastgehouden, een wilde kangaroo geaaid (!!) en een wilde kameel langs de weg zien staan.
Verder heel veel lol met de tourguide gehad, ondergronds geslapen en naar 'opals' gezocht.
In Adelaide zijn nu autoraces aan de gang, dus daar gaan we vanmiddag een kijkje nemen.
Groetjes en Kusjes
Nadine

• 13 Maart 2010 - 07:20

SaSx:

G'day mate!

We want Joey, we want Joey, we want Joey!!!!!!
    He's the cutest! ;-)

Leuk, ook even de Aboriginal kunst op de achtergrond!

Take care!
    Love from all of us!

• 13 Maart 2010 - 09:16

Marjan:

Lieve Nadine,

Ik hoop dat het allemaal op z'n pootjes terecht komt!
    Schitterende foto's!

Dikke kus van ons allemaal uit Amstelveen!

• 14 Maart 2010 - 20:41

Jenniii:

een babykangoeroe!!! wat lief!! zo lief:) om op te eten gewoon. wil ik ook. kan je er niet een opsturen naar nieuw-zeeland en dat ik die daar kan aaien? thanks:)

• 14 Maart 2010 - 20:42

Jennifer:

vet lieve foto trouwens van jou en joey:) en ik ben jaloers op je bruine kleur!

• 19 Maart 2010 - 08:13

Charrr:

Supermooie foto's! Babykangeroetje is om op te eten! Je ziet er heel goed uit meisje;) Verheug me echt om je te zien!
    xxxxx! hvj:D